- Det er viktigere enn noen gang at Arbeiderpartiet har hånda på rattet i Innlandet

- Arbeiderpartiet vil bygge sterke fellesskap, og sammen skal vi bygge et nytt fylke, sier Innlandet Arbeiderpartis fylkesordførerkandidat Even Aleksander Hagen (bildet). Her kan du lese Innlandet Arbeiderpartis valgprogram.

Even Aleksander Hagen

VALGPROGRAM: Even Aleksander Hagen gleder seg til å drive valgkamp for Arbeiderpartiets nye fylkesvalgprogram i Innlandet.

- Vi er stolte av programmet vi går til valg på, sier Hagen om det nye valgprogrammet for Innlandet Arbeiderparti.

- Arbeiderpartiet vil bygge sterke fellesskap, og sammen skal vi bygge et nytt fylke. Det er viktigere enn noen gang at Arbeiderpartiet har hånda på rattet i Innlandet, mener Hagen og viser til de store uløste oppgavene i vår region. - Ambisjonene er høye, og Innlandet skal ta nye posisjoner nasjonalt og internasjonalt, understreker Arbeidepartiets fylkesordførerkandidat.

Hagen har en oppfordring til alle velgere som deler Arbeiderpartiets grunnverdier og støtter samfunnsretningen Arbeiderpartiet står for. - Vi håper du er med på laget, og oppfordrer deg til å bruke stemmeretten både i kommune- og fylkesvalget. Godt valg!