Bli med på Partiskolen 2017/2018!

I høst og i vinter kan du lære mer om politikk, ideologi, historie og organisasjonsarbeid. Hedmark Arbeiderparti arrangerer Partiskolen 2017/2018 over fire samlinger/trinn. Første trinn er allerede i månedsskiftet oktober/november.

Bli med på Partiskolen 2017/2018

PARTISKOLEN: Hedmark Arbeiderparti arrangerer Partiskolen for å gi både nye medlemmer og medlemmer som har vært med lenge et sterkere fundament for politisk engasjement og organisatorisk arbeid. Her fra en av Partiskolen-samlingene i fjor. Foto: Bjørn Jarle Røberg-Larsen

Nå starter Hedmark Arbeiderparti opp en ny runde med Partiskolen!

Dette er et grunnleggende skoleringstilbud til deg som er medlem i Arbeiderpartiet, der du lærer mer om et bredt spekter av temaer: Arbeiderpartiets historie og ideologi, partikultur, nasjonal politikk, regional politikk, lokalpolitikk, valgkamp og mye mer.

De tre første samlingene er i Hedmark. Fjerde samling legges til Oslo, med besøk på Stortinget.

Du kan velge å delta på en kursdag eller alle. For å få diplom for gjennomført kurs må du ha deltatt på minst tre av kursdagene, og siste samling må inngå.

I vedlegget nederst på siden finner du mer informasjon. Trinn 1 gjennomføres i månedsskiftet oktober/november i år. Påmelding skjer til hedmark@arbeiderpartiet.no og dit kan du også sende en epost om du lurer på noe, eventuelt kan du kontakte fylkessekretær Bjørn Jarle Røberg-Larsen på tlf/sms 40466384.

Vi håper du vil delta på Partiskolen 2017/2018 hvis du ikke har deltatt på dette skoleringstilbudet tidligere.

Det er gratis å delta på partiskolen.