Bli med på valgkampsamling med Hedmark Ap lørdag 6. mai

Vil du hjelpe Arbeiderpartiet til valgseier i høst? Da bør du bli med på Hedmark Aps valgkampsamling lørdag 6. mai!

Bli med på valgkampsamling! Foto: Arbeiderpartiet

VALGKAMP: Vil du hjelpe Arbeiderpartiet i valgkampen så Norge kan få ny regjering etter høstens valg? Da bør du melde deg på Hedmark Arbeiderpartis valgkampsamling lørdag 6. mai! Foto: Arbeiderpartiet

Lørdag 6. mai inviterer Hedmark Arbeiderparti til valgkampsamling. Hvis du bor i Hedmark og vil hjelpe Arbeiderpartiet til å vinne valget i høst, er dette en samling du absolutt bør delta på!

Vi møtes i Elverum lørdag 6. mai!

Konkret møtested sendes ut når vi ser hvor mange påmeldte vi blir.

Hovedfokus for valgkampsamlingen er å sette deltagerne i best mulig stand til å gjennomføre praktiske valgkampaktiviteter, enten det er på stand, i sosiale medier, i leserbrev, på husbesøk eller over lunsjbordet, på bussen eller i sosiale sammenhenger sammen med andre mennesker.

Målsetningen med valgkampsamlingen er at vi alle drar hjem igjen motivert til å sette valgkampplanene våre ut i praktisk handling, skolere i hovedbudskap og inspirere til å møte velgerne i Hedmark. Samlingen skal inspirere til innsats og glød for partiet. Vi oppfordrer til at alle som vil hjelpe til med smått eller stort i valgkampen forsøker å delta på årets valgkampsamling. Vi skal bygge laget som skal vinne valget!

Foreløpig program finner du i vedlegget nederst på siden. Endelig program sendes ut til de påmeldte litt i forkant av samlingen.

Vi må sette en egenandel: kr 200,- per person som dekker lunsj og bevertning underveis. Kommunepartiene avgjør selv om de ønsker å dekke dette for alle sine deltagere, for noen med bestemte roller i kommunepartiet eller om alle må dekke dette selv.

Påmeldingsfrist: Torsdag 27. april til hedmark@arbeiderpartiet.no eller 62 54 09 35.

Og du - vil du være med og hjelpe Arbeiderpartiet til valgseier selv om du ikke er medlem i Arbeiderpartiet eller i AUF? Ta kontakt med Hedmark Arbeiderpartis fylkessekretær Bjørn Jarle Røberg-Larsen på telefon 40466384 eller mail bjrl@arbeiderpartiet.no så får du såklart være med!