Klart for tredje samling i Partiskolen 2016 - meld deg på!

Tredje samling i Partiskolen 2016 dreier seg om medlemsdemokrati, organisasjonsarbeid, partikultur og politikkutforming. Hvordan blir politikken i Arbeiderpartiet til? Hvordan fungerer medlemsdemokratiet? Hvem er egentlig "sjefen" hvis det er uenighet i partiet om politikken? Og hvordan kan enkeltmedlemmer påvirke politikken Arbeiderpartiet fører i kommunestyrer, fylkesting, på Stortinget og i regjering?

original_1478640963_1624303
illustrasjonsbilde fra samling for partiskolen 2016

Nå er det klart for tredje samling i Partiskolen 2016. Denne gangen skal vi til TRYSIL tirsdag 8. november med start klokka 18.00. Møtested blir Trysil Turistsenter i Trysilfjellet (SkiStars lokaler).

Det er to temaer for samlingen i Trysil:

- Organisasjonen Arbeiderpartiet (partioppbygning, partikultur og medlemsdemokrati)
- Hvordan skaper vi politikken vår? Arbeiderpartiets politikk i kommunestyrer og Hedmark fylkesting.

Det legges opp til samkjøring fra Kongsvinger, fra Ringsaker/Hamar og også fra Nord-Østerdal. Si fra til partikontoret, så bistår vi slik at alle får så enkel skyssmulighet som mulig både til og fra samlingen.

Si fra på forhånd om at du kommer – send epost til hedmark@arbeiderpartiet.no med navn, kommuneparti og skriv også om du har tenkt å kjøre selv og kan ta med noen flere i bilen, eller om du trenger skyss.

Frist for påmelding: Fredag 4. november klokka 12.00 – men send gjerne påmelding så raskt som mulig.

Dette er nest siste samling i Partiskolen 2016 – siste samling blir i Oslo på nyåret, der vi besøker Stortinget og der vi deler ut diplom til de som har deltatt på minimum tre av samlingene.