Meld deg inn i Arbeiderpartiet

Pleier du å støtte Arbeiderpartiet ved å stemme på oss når det er valg? Meld deg inn i Arbeiderpartiet og støtt oss når det IKKE er valg også, da vel!

original_1478638376_9360123

Arbeiderpartiet er det største partiet i Hedmark. I fylkestinget har vi 16 av de totalt 33 representantene, mens vi på Stortinget har tre av fylkets syv distriktsmandater.

For at Arbeiderpartiet skal gjøre gode valg, er vi avhengige av å ha mange medlemmer og høy aktivitet også når det IKKE er valg.

Er du blant dem som pleier å stemme på oss når det er valg? Bli medlem, da vel - og støtt oss også når det ikke er valg!

Du trenger ikke være enig med oss i alt. Selv ikke partileder Jonas Gahr Støre (bildet) er enig i alt Arbeiderpartiet mener. Det handler om å stå sammen om noen kjerneverdier. Vi som er med i Arbeiderpartiet mener det er en del viktige saker som vi alle er best tjent med å løse sammen. I fellesskap. Det gjelder i kommunen din, i Hedmark, i Norge – og i verden.

Medlemskap i Arbeiderpartiet gir deg muligheten til selv å bestemme om du vil engasjere deg eller ikke. Mange velger å kun stå som medlem, og dermed støtte opp om partiets arbeid gjennom å betale medlemskontingenten. Den er på 250 kroner pr år hvis du jobber, og 125 kroner pr år hvis du ikke jobber. Giro kommer i posten til alle nye medlemmer.

Andre velger å bruke mulighetene et medlemskap gir mer aktivt, f.eks. gjennom å delta på medlemsmøter, kurs og skolering, valgkampaktiviteter, aksjoner eller andre sammenkomster.

Som medlem har du mulighet for å påvirke hvordan Arbeiderpartiet på ditt hjemsted skal forholde seg til aktuelle politiske saker, du kan være med og stemme over Arbeiderpartiets politikk og være med på å bestemme hvem som skal stå på valglister ved lokalvalgene neste gang det er kommune- og fylkestingsvalg.

Å melde seg inn er veldig lett. Du kan enten klikke på denne teksten og få opp en epost som du sender til oss, eller du kan enten sende mail, sende sms eller ringe til Hedmark Arbeiderpartis organisasjonssekretær Bjørn Jarle Røberg-Larsen (mail bjrl@arbeiderpartiet.no og tlf 40466384), så hjelper vi deg. Opplysningene vi trenger er:

- Fullt navn
- Mobiltelefonnummer
- Epostadresse
- Gateadresse
- Postnummer og poststed
- Fødselsdatoen din
- Og vi må vite om du er i fast arbeid (halv pris for alle som ikke er i fast arbeid)

Send oss dette, og i løpet av kort tid vil du motta velkomstpakke og innbetalingsgiro for medlemskontingenten fra Arbeiderpartiet.

Støtt Arbeiderpartiet også når det ikke er valg – meld deg inn!