Starter høsten med Trond Granlund og arbeidersanger

Fredag 24. august kommer Trond Granlund til Hedmark for å synge arbeidersanger. Konserten blir en oppstartaktivitet for høstens partiarbeid, og Hedmark Arbeiderparti håper mange partifolk finner veien dit.

Tanken er fri - arbeidersanger

KONSERT: Trond Granlund har konsert i Hedmark fredag 24. august, der viser og sanger fra arbeiderbevegelsens rike musikkskatt står sentralt.

I 2017 ga Trond Granlund ut albumet "Tanken er fri - arbeidersanger" til strålende kritikker. Når han kommer til Hedmark fredag 24. august for å holde konsert, vil disse sangene stå helt sentralt.

Og nettopp derfor legger også Hedmark Arbeiderparti opp til at konserten blir en "oppstartsamling" for høstens partiarbeid. Vi håper mange partifolk finner veien til konserten og opplever en av landets mest meritterte og allsidige artister når han fremfører flere av vår bevegelses flotteste sanger og viser.

Det blir ingen politiske taler eller appeller eller annet innhold fra partiet som sådan, men med mange partifolk i salen og også mange fra fagbevegelsen vil dette bli en fin måte å starte høsthalvåret på.

Det er Folkets Hus Jømnvang som arrangerer konserten i samarbeid med Arbeiderbevegelsens kulturnettverk i Hedmark - der Arbeiderpartiet er med, og for tiden har lederen.

Du finner mer detaljer om konserten på Folkets Hus Jømnvangs nettsider www.jomngvang.no - og der kan du også kjøpe billetter til konserten.

Håper vi blir mange som møtes til en hyggelig start på høsten fredag 24. august :-)